Keith Urban - The river

Autor/s: Desconegut
CD: Keith Urban (1999)
Balls associats: Lover's Hideaway


LLETRA EN ANGLÈS
I know a place where love flows like water
You sit on the bank and pass the time away
So take my hand I want to show you something
My very own lover's hideaway

CHORUS:
And I will take you down to the river
Where we’ll be lovin' in the shade of that old willow tree
I'll take you down to the river
Where you and I can just be you and me

I see us now lyin' underneath the heavens
Sippin' on wine with nothing much to do
Just you in my arms and while the sun is settin'
We’re makin' sweet love in the light of Mr Moon

REPEAT CHORUS

You know I"ll love you anyway
and now we’ll feel the same until the sun don't shine
Cause all i want to do is stay
And you're the once in every lifetime oohh

REPEAT CHORUS x2



TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Mercè Orriols)
Conec un lloc on l’amor flueix com l’aigua
t’asseus en el banc i passa el temps
Així que agafa’m la mà, et vull ensenyar quelcom
El meu propi amagatall dels enamorats

TORNADA:
I et portaré allà baix al riu
on estarem estimant-nos a l’ombra d’aquell vell salze (en cast. sauce llorón)
I et portaré allà baix al riu
on tu i jo podrem ser tan sols tu i jo

Ens veig ara estirats sota els cels
xarrupant vi sense res més que fer
Tan sols tu als meus braços i metre el sol es pon
nosaltres estem fent dolçament l’amor a la llum de la Sra. Lluna (per nosaltres és femenina)
TORNADA

Saps que jo t’estimaré de totes maneres
i ara sentirem el mateix fins que el sol no brilli
perquè tot el que vull és romandre
i tu ets la única en la vida , oohh

REPETIR TORNADA X 2