Heidi Hauge - Saturday Night

Autor/s: ---
CD: Single
Balls associats: For Neige

Clip:




LLETRA EN ANGLÈS

Heidi Hauge - Saturday Night

My heart is broken everything's be spoken
Heartache, sorrow, it's all done tomorrow
I'm doing fine, I guess I'm doing fine

What a hold on tighter but I can't sleep at night
I'm tired, I'm whining, the sun keeps on shining
Then it's alright, I guess I'll be alright

Oh, yeah, I guess I'll be alright

Chorus:
What are you doing saturday night?
I'll get the thing it would be alright
Would you dance all night I've got to get away
I've got a heart that is keeping beats
and if you see me out in the streets
I'll be doing alright, I'll be doing ok

I'm crazy, crying, feel like I am dying
Restless, lying sky is blue but all I see is grey
What do you do today

Oh, yeah, what do you do today

Chorus

Now wake up at night I think about the time
We used to have it all, we were one of a kind
And on our way, we lost ourselves, now is that ok?

Chorus

Oh, yeah, I guess I'll be alright


TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Countrycat)

Heidi Hauge - Dissabte a la nit

Tinc el cor trencat, ja ens hem dit tot el què havíem de dir-nos
Cor trencat, pena, demà ja estaré millor
Estic bé, crec que estic bé

He de tirar endavant amb força, però no puc dormir a la nit
Estic cansada, rondino, el sol segueix brillant
Estic bé, crec que estaré bé

Sí, crec que estaré bé

Tornada:
Què faràs dissabte a la nit?
Ho he entès, anirà de conya
Voldries ballar tota la nit? M'he de distreure
Tinc un cor que encara batega
i si em veus pel carrer
Estaré bé, estaré bé


Estic boja, plorant, em sento com si m'esigués morint
Neguitosa, el cel diu que és blau, però tot ho veig gris
Que faràs avui?

Sí, què faràs avui?

Tornada

Quan em desperto a mitjanit penso en el temps
en què ho teníem tot, erem únics i irrepetibles
I durant el camí, ens vam perdre solets, això està bé?

Tornada

Sí, crec que estaré bé