Zona Jones - Harleys & Horses

Autor/s: Zac Turner, Tim Nichols
CD: Harleys & Horses
Balls associats: The House of negotiable affections

Descripció: la cançó parla d'un home que adora l'estil de vida nòmada, amb la seva Harley amunt i avall, i que no pot establir-se enlloc ni amb ningú perquè el què realment li agrada és la seva manera de viure.


Clip:

Font: DjCormier7


LLETRA EN ANGLÈS

Harleys & Horses

Chorus:
It's Harleys and horses old habits that are forcing me to think,
I may never change my ways.
It's guitars and good times and women who don't mind if I'm gone
at the break of day.

You know my shoulder still hurts me from that fall in Santa Fe,
yeah I sure drew a bad one but still I walked away,
I stayed up and drank tequila and wrote a country song
about a guy who wasn't happy unless he was moving on.

Chorus

I remember that girl from Dallas, you know I thought the knot was tied
yeah I never saw it coming man she took me for a ride,
I almost parked that motorcycle for that debutant from Tennessee
you know I thought about it, but I heard that highway calling me.

Chorus

It's Harelys and horse old habits that are forcing me to think
I may never change my ways.


TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Countrycat)

Harleys i cavalls

Tornada:
Són Harleys i cavalls, velles costums que m'obliguen a pensar,
que mai canviaré la manera de fer les coses.
Són guitarres i bons moments i dones que no els importa si marxo
quan surt el sol.

L'espatlla encara em fa mal d'aquella caiguda a Santa Fe,
Em va fer mal però tot i així vaig marxar,
vaig aixecar-me i beure tequila, i vaig escriure una cançó country
sobre un home que no era feliç a menys que seguís fent el seu camí.

Tornada

Recordo aquella noia de Dallas, vaig pensar que m'hi havia ben lligat
No ho vaig preveure i em vam estar junts una bona temporada,
gairebé aparco la moto per aquella debutant de Tennessee
Hi vaig pensar molt però l'autopista m'estava cridant

Tornada

Són Harleys i cavalls, velles costums que m'obliguen a pensar,
que mai canviaré la manera de fer les coses.