Rick Sousley - Patsy Proof

Autor/s: Hank Cochran, Max D. Barns, Vern Gosdin
CD: Patsy Proof
Balls associats: ---

Clip:

Font: mb30652

LLETRA EN ANGLÈS

Patsy Proof

Don't touch that bottle bartender
Oh I'll tell you when I've had enough
You know I'm not looking for trouble
I just lost the only one I loved

She had the face of an angel
Oh she had a heart of pure gold
Patsy's gone now, and it's more that I can handle
My fire is gone and I'm left in the cold

I'll go home all alone and put myself to bed
and pray to God her memory stops burning in my head
When I drink enough I'll be tough enough to face the bitter truth
But not till I'm completely Patsy proof

When I drink enough I'll be tough enough to face the bitter truth
But not 'til I'm completely Patsy proof


TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Countrycat)

A prova de Patsy (és complicat trobar l'expressió equivalent en català. S'ha fet servir el criteri de "bullet proof", que vol dir a prova de bales)

Cambrer, no toquis aquesta ampolla
Ja t'avisaré quan en tingui prou
Saps que no busco brega
Tan sols he perdut a la persona que estimava

Ella tenia la cara d'un àngel
Ella tenia el cor d'or pur
Però la Patsy ha marxat, i és més del què puc soportar
Ja no tinc il·lusió per res, estic fet caldo (traducció contextual)

Aniré a casa sol i em posaré al llit
I pregaré a Déu perquè la seva memòria deixi d'esclatar-me dins el cap
Quan hagi begut prou seré prou fort per encara l'amarga veritat
Però no fins que no estigui a prova de Patsy

Quan hagi begut prou seré prou fort per encara l'amarga veritat
Però no fins que no estigui a prova de Patsy