Johnny Rodriguez - Rigin' my thumb to Mexico

Autor/s: Desconegut
CD: Run for the Border
Balls associats: ---


LLETRA EN ANGLÈS

This old highway seems so lonesome
when you´re going when you´ve been
and a lonesome song can make you cry time and time again
If I had listened to a friend of mine ten years ago today
I´d have a better job than what I´ve got today
But the billboards on the highway and the brake lights on the cars
make me jump out on the highway with my bag and my guitar
if she comes or if she goes it doesn´t matter anymore cos´ I´m
ridin' my thumb to Mexico

Chorus:
Ridin' my thumb to Mexico
It don´t matter when or how I go
I ride this thumb til I see her again
cos´I´m ridin´ my thumb to Mexico

Well the reason why she left me is not the reason that I´m here
I´m a travlin´kind of man, just need a change of atmosphere
If there´s any place I haven´t been at all that´s where I´ll go
So I´m ridin´ my thumb to Mexico

Chorus



TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Countrycat)

Aquesta vella autopista sembla tant solitària
quan vas cap a on ja has estat
i una cançó solitària et pot fer plorar una vegada i una altra
Si fa deus anys hagués escoltat a un amic meu avui
tindria una feina millor de la que tinc avui
Però les tanques publicitàries a l'autopista i els llums de fre dels cotxes
em fan saltar de l'autopista amb la meva bossa i la meva guitarra
tant si ella ve o marxa ja no importa més perquè estic
fent autostop en direcció a Mèxic

Tornada:
Posant el polze en direcció a Mèxic
No importa quan o com vaig
Faré autostop fins que la torni a veure
perquè estic fent autostop en direcció a Mèxic

La raó per la que em va deixar no és el motiu pel qual estic aquí
Sóc un viatjer, només necessito un canvi
d'ambient
Si existeix un lloc on mai hagi estat serà allà on aniré
Per això que estic fent autostop en direcció a Mèxic

Tornada