The Road Hammers - A girl who loves to truck

Autor/s: Clayton Bellamy, Chris Byrne i Willie Mack
CD: The Road Hammers II
Balls associats: Truck a truck

Resum: la cançó parla sobre un home que ha aconseguit trobar a una noia a qui li agraden els camions. Ell, un trucker (camioner) convençut, se'n fa creus que sigui veritat!


LLETRA EN ANGLÈS

A girl who loves to truck

I went into a lonely trucker's website
I swear I've never been in there before
I met her in a 18 wheeler chat room
She's everything I've ever dreamed and more

Chorus:
She likes my big brake
She likes my long ride
You oughta see her trucking face when she climbs inside
She drives me all night
Well I can't believe my luck
I finally find a girl who loves to truck

I took her on a long haul down to Houston
I asked if maybe she would like to steer
Now here I am in Georgia riding shotgun
She won't even let me touch the gears

Chorus

I trucked her all the way to California
I trucked her in the rain and in the snow
She's never been a part of any convoy
But the way she gets around you never know

Chorus

I finally find a girl who loves to truck

I finally find a girl who loves to truck


TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Countrycat)

Una noia a qui li agraden els camions

Vaig entrar a una web de camioners solitaris
Us prometo que no hi havia entrat mai abans
La vaig conèixer a un sala de xat que es deia "amants de les 18 rodes"
Ella es tot el què mai he somiat, i encara més

Tornada:
Li agrada el meu gran fre
Li agrada que faci viatges llargs
Hauríeu de veure la cara camionera que fa quan puja a dins (de la cabina)
Em porta tota la nit
Nois, encara no em puc creure la sort que he tingut
Finalment he trobat a una noia que li agraden els camions!

Me la vaig emportar en un viatge llarg cap a Houston
Li vaig preguntar si volia conduir ella
I ara ja som a Georgia i vaig al seient del copilot
Ni tant sols em deixa tocar el canvi de marxes!

Tornada

La porto tot el camí fins a Califòrnia
La porto sota la pluja i sota la neu
Ella mai ha format part d'un comboi...
Però per la manera com es mou ningú ho diria!

Tornada

Finalment he trobat a una noia que li agraden els camions!

Finalment he trobat a una noia que li agraden els camions!