Jo El Sonnier - We're here to stay

Autor/s: Desconegut
CD: Here to Stay
Balls associats: Eagle Texas


LLETRA EN ANGLÈS
When I first met you
We were just children
When I knew that I loved you
Even way back then

I made you a promise
That I’d buy you the stars
I never hurt you
or break your heart

I work all week
a morning getting home
I kiss your babies
Now that they’re almost grown

The years and the money
have slipped away
Hey, I love you baby
Even more than then

LIKE COCA COLA AND HOLLYWOOD
LIKE MICKEY MOUSE AND JOHNNY B. GOOD
LIKE DEAR OLD GLORY IN MY CHEVROLET
HEY! YOU AND ME BABY, WE’RE HERE TO STAY

Some things in life
Get better with time
Like the Gibson guitar
And a bottle of wine

I love you even more and more and more
Every single day
Uhh! You and me baby, we’re here to stay

LIKE COCA COLA….



TRADUCCIÓ APROXIMADA AL CATALÀ (Per Mercè Orriols)
La primera vegada que et vaig veure
Érem tan sols canalla
Quan vaig saber que t’estimava
Ja fa tant temps, llavors

Et vaig fer una promesa
Que et compraria les estrelles
Que mai et faria mal
Ni et trencaria el cor

Treballo tota la setmana
Al matí arribant a casa
Beso els teus bebès
I ara ells ja gairebé s’han fet grans

Els anys i els diners
S’han esfumat
Ei, t’estimo nena
Encara més que llavors

COM LA COCA-COLA I HOLLYWOOD
COM MICKEY MOUSE O EN JOHNNY B. GOOD
COM “L’ESTIMADA I GLORIOSA” (Bandera americana)
EN EL MEU CHEVROLET
EI, TU I JO NENA, ESTEM AQUÍ PER DURAR

Algunes coses en la vida
Milloren amb el temps
Com la guitarra “Gibson”
O una ampolla de vi

T’estimo encara més i més i més
Cada dia que passa
Uhh, tu i jo nena, estem aquí per durar

COM LA COCA-COLA I HOLLYWOOD...